Marketing medialny i Public Relations

Marketing medialny i public relations to specjalność na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, która daje studentom wiele szans realizacji. Przede wszystkim jest to możliwość poznania ekonomicznych, społecznych i kulturowych zagadnień zarządzania reklamą i kampanią PR.

Studenci Warszawskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej im. B. Prusa zdobywają szeroką wiedzę z obszaru podstawowych instrumentów komunikacji marketingowej, która w przyszłości zapewnia im pewność działań, uczy podejmowania racjonalnych decyzji dotyczących strategii reklamy oraz efektywnego wykorzystania marketingowych narzędzi kreacji, dzięki którym potrafią planować skuteczne kampanie w mediach.

 

Studia: licencjackie (pierwszego stopnia)

Tryb:
– studia stacjonarne (zajęcia odbywają się od poniedziałku do czwartku),
– studia niestacjonarne (zajęcia odbywają się 2 razy w miesiącu w sesjach trzydniowych, w piątki – od godz. 17:30, soboty i niedziele).
Czas trwania studiów: 3 lata, 6 semestrów
Język wykładowy: polski, angielski. Minimalna liczba studentów do uruchomienia kierunku/specjalności to 10 osób.
Uzyskiwany tytuł: licencjat na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna o specjalności Marketing medialny i Public Relations. Naukę można kontynuować na studiach drugiego stopnia lub studiach podyplomowych.

STUDIUJ W WARSZAWSKIEJ WYŻSZEJ SZKOLE HUMANISTYCZNEJ IM. B. PRUSA – SKORZYSTAJ ZE SPECJALNEJ PROMOCJI! *)

Wpisowe 400 zł lub 100 euro

Studia stacjonarne i niestacjonarne
opłata jednorazowa
za rok (-20%)
Opłata jednorazowa
za I semestr (-20%)
opłata jednorazowa za
II semestr
opłata w ratach
(kwota jednej raty)
4160 zł / 1040 euro2320 zł / 580 euro2.900 zł / 725 euro590 zł / 150 euro

 

*) Kandydat na studia do WWSH im. B. Prusa, który złoży wymagane dokument rekrutacyjne do 31 lipca 2017 r., wpłaci wpisowe – otrzyma zniżkę 20% na pierwszy rok lub pierwszy semestr studiów.

startup-photos
Students in digital design training course with instructor
Wyklad 2